dnes je 22.11.2024

Input:

Home office 3

13.6.2018, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 01:57:33

Práci na dálku umožňuje vybraným zaměstnancům stále více firem. V některých společnostech patří home office dokonce k zaměstnaneckým benefitům. Uvažujete také o zavedení home office, nebo už jste tento systém vyzkoušeli, a potřebujete pro něj nastavit jasná pravidla? Poznejte, jak využít systém práce z domova tak, aby byl prospěšný pro zaměstnavatele i zaměstnance.

Kapitoly videa

On-line seminář je určen:

Seminář je určen HR manažerům a personalistům, majitelům a jednatelům menších firem, manažerům odpovědným za řízení zaměstnanců na dálku

Účastníci on-line semináře:

  • získají komplexní informace pro zavedení systému home office v jejich společnosti
  • poznají výhody i nevýhody práce na dálku z hlediska zaměstnavatele i zaměstnance
  • pochopí, pro které pozice a typy zaměstnanců je home office vhodný
  • zjistí, jak home office legislativně ošetřit a jak upravit smluvní vztahy i finanční podmínky
  • poznají, jak ve firmě nastavit pravidla pro práci z domova

Obsah on-line semináře:

Legislativa a pravidla pro home office

  • legislativa pro home office – zákoník práce, zdravotní způsobilost
  • home office – tvorba vnitřního předpisu
  • home office – personální agenda
  • rady a doporučení pro zavádění home office z pohledu dokumentace

      Lektor

      Bc. Ilona Bartovská

      Bc. Ilona Bartovská

      je nezávislý konzultant a manažer specializující se na oblast řízení lidských zdrojů ve výrobních společnostech. V oblasti ŘZL praxe 12 let.  6 let pracovala  jako HR manažer pro německo – americkou zahraniční výrobní společnost v oblasti elektro průmyslu.  

      Působila jako mentor pro pozici Specialista náboru a jako lektor pro odbornou zkoušku podle Národní soustavy kvalifikací: Personalista, Specialista náboru, Specialista mezd a odměňování. V současné době působí jako tutor  v programu MBA, kde zajišťuje sekci ŘLZ.

      Je autorizovanou osobou dle MPSV pro ověřování odborné způsobilosti pro profesní kvalifikace: Personalista,  Specialista hodnocení a odměňování zaměstnanců,  Specialista náboru, přijímání a uvolňování zaměstnanců,  Specialista vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, Specialista pracovně pních vztahů.

      Má vystudováno SDS obor Personální řízení a speciální kurz Pracovní právo pro personalisty na Karlově univerzitě v Praze.

      Poskytuje také poradenství v oblasti personalistiky ve vlastní poradenské společnosti a zároveň působí také jako externí lektor v oblasti personalistiky pro vzdělávací agentury. Jako lektor preferuje při výuce sdílení a konzultace praktických příkladů z denní praxe. Jejím lektorským cílem je naučit Vás na konkrétních příkladech řešit pracovní situace a předat jim své zkušenosti a znalosti v takové podobě, aby je mohli převzít i do své práce.

      Vede pracovně právní poradnu pro Český rozhlas Plzeň. Publikuje odborné články v časopise Praktická personalistika a Moderní řízení. Získala oceněná Tutorka roku 2015 na LIGs univerzity Prag v programu MBA – Řízení lidských zdrojů. Absolvovala kurz Mediace na Pražské vysoké škole psychosociálních studií s.r.o.

      Zároveň je instruktorkou jógy:

      • Absolvování kurzu školení učitelů jógy III. Třídy v Centru jógy Plzeň
      • Absolvování kurzu Hormonální jóga v Jógapoint Plzeň
      • Absolvování kurzu Cviky pro bolavá záda a klouby u Mistra Borise Tichanovského - chiropraktik a diagnostik, ovládá bioenergetiku, akupunkturu, akupresuru a hypnózu
      • Kurz Zdravotník – akreditovaný MŠMT
      • Psaní odborných článků o józe pro magazín GLEID

      Partneři


      Nahrávám...
      Nahrávám...